BMW

Voor diverse BMW dealerships heeft Economy meegeholpen om het online succes en zichtbaarheid verder te vergroten in zowel Nederland als België. Door een doordachte en datagedreven online marketingstrategie hebben we maximale lokale zichtbaarheid rondom de individuele dealerships gecreëerd. Onze aanpak omvatte een breed scala aan gespecialiseerde online kanalen, waaronder zoekmachineoptimalisatie (SEO), zoekmachine-adverteren (SEA), strategische outreach, display advertising, banners, call tracking en conversie-optimalisatie. Deze integrale inzet resulteerde direct in een meetbare en aanzienlijke toename van showroombezoeken, het aantal aangevraagde proefritten en brochure downloads.

Indrukwekkende resultaten

  • Toename aantal proefritten +250 %
  • Organische websitebezoekers +300 %
  • Lokale zichtbaarheid door SEA +500 %

Alle resultaten op een rijtje:

  • Toename organische websitebezoekers
  • Uitbouwen van lokaal bereik
  • Stijging verkopen
  • Hogere ranking
4.8/5 - (5 stemmen)

BMW

Doelstellingen

Primaire doelstelling:
Meer bezoekers naar de showrooms, meer aanvraag van proefritten, meer downloads van brochures

Secundaire doelstelling:
Boosten van lokale online zichtbaarheid

Strategie en proces

Door een zeer nauwe samenwerking is een online marketing strategie opgesteld met een mix van online kanalen, binnen deze kanalen zijn de prestaties gemaximaliseerd.

Diensten die zijn ingezet bij deze campagne

  • Business Class, Economy prijzen
  • 20 jaar ervaring
  • Google Premier Partner