BMW

Voor diverse BMW dealerships heeft Economy meegeholpen om het online succes en zichtbaarheid verder te vergroten in zowel Nederland als België. Door een gedegen online marketing strategie met de inzet van de juiste online kanalen (waaronder SEO, SEA, outreach, display, banners, call tracking, conversie optimalisatie) werd maximale lokale zichtbaarheid rond de dealerships gecreëerd, dit resulteerde in een flinke toename in het aantal bezoekers naar de showrooms, proefritten en brochure downloads.

Indrukwekkende resultaten

  • Toename aantal proefritten +250 %
  • Organische websitebezoekers +300 %
  • Lokale zichtbaarheid door SEA +500 %

Alle resultaten op een rijtje:

  • Toename organische websitebezoekers
  • Uitbouwen van lokaal bereik
  • Stijging verkopen
  • Hogere ranking
4.8/5 - (5 stemmen)

BMW

Doelstellingen

Primaire doelstelling:
Meer bezoekers naar de showrooms, meer aanvraag van proefritten, meer downloads van brochures

Secundaire doelstelling:
Boosten van lokale online zichtbaarheid

Strategie en proces

Door een zeer nauwe samenwerking is een online marketing strategie opgesteld met een mix van online kanalen, binnen deze kanalen zijn de prestaties gemaximaliseerd.

Diensten die zijn ingezet bij deze campagne

  • Business Class, Economy prijzen
  • 20 jaar ervaring
  • Google Premier Partner