Vacansoleil

Voor Vacansoleil zet Economy zich in om de Franse versie van de website hoger in de zoekresultaten te laten scoren. Dit doen we aan de hand van een outreach strategie op maat. Het resultaat? Positiestijgingen in de Franse zoekresultaten en een toename van de autoriteit van Vacansoleil.fr.

Indrukwekkende resultaten

  • Positiestijgingen +33 %
  • Trust Flow +30 %
  • Algehele autoriteit + 16 %

Alle resultaten op een rijtje:

  • Toename van DR, DA, PA en TF
  • Stijging in de essentiële zoekwoordposities
  • Toename in het organisch marktaandeel van Frankrijk
  • Op maat geschreven copy on- en offsite door onze native specialisten
  • Onsite analyse en onsite verbeterpunten

Dit zegt de klant:

Vacansoleil werkt aan de transitie van Paid naar Non paid. Branding en SEO zijn daarvoor belangrijke kanalen om meer Non Paid resultaten te behalen. We zijn opzoek gegaan naar bureaus die Vacansoleil kunnen helpen om betere organische rankings te verkrijgen, zodat meer organisch verkeer kan converteren in boekingen. Economy is één van de bureaus die heeft meegedaan aan de Pilot. Ze hebben mooie resultaten gehaald voor de organische rankings voor het Franse domein. Daarnaast is de communicatie zeer prettig en heeft Jasper het vertrouwen gewekt dat Economy een grotere bijdrage kan leveren aan het verbeteren van rankings en verkeer via SEO. Daarom gaan we met Economy de volgende fase in, waarbij we prognoses gaan uitwerken om een zo goed mogelijke ROI te halen uit SEO. Economy zal de komende periode werken aan de verbetering van het organisch marktaandeel in Frankrijk en de targets en doelstellingen hierbij zo goed mogelijk te benaderen.

Bjorn Smeets SEO Manager | Online Performance Team

5/5 - (3 stemmen)

VACANSOLEIL

Doelstellingen

Primaire doelstelling:
Een groter organisch marktaandeel in de Franse markt verkrijgen, waarbij gebruik gemaakt wordt van Economy’s internationale netwerk aan plaatsingsmogelijkheden.

Secundaire doelstellingen:

Het optimaliseren van de copy, het verbeteren van de belangrijkste metrics (DR, DA, PA, TF, CF), het realiseren van onsite optimalisatie, een stijging van het organisch verkeer en een omzetstijging uit het organisch kanaal.

Strategie en proces

Economy heeft een strategie van paid naar non-paid uitgewerkt en in praktijk gebracht, zodat Vacansoleil kosteneffectief gevonden kan worden. Aan de hand van deze strategie is onze native Franse copywriter aan de slag gegaan met de copy creatie in lijn met de huisstijl van Vacansoleil. Er is op basis van de juiste domein metrics een selectie gemaakt van publishers, waar wij de content hebben mogen publiceren. Economy maakt hierbij gebruik van het internationale netwerk van meer dan 1.100.000 plaatsingsmogelijkheden. We zien een significante toename in posities en de autoriteit die deze toename met zich meebrengt.

 

Diensten die zijn ingezet bij deze campagne

  • Business Class, Economy prijzen
  • 20 jaar ervaring
  • Google Premier Partner