Dr. Veggie

Voor Dr. Veggie, webshop in groentesappen, heeft Economy actief geholpen binnen het gehele online spectrum in marketing en IT. Door middel van SEA, SEO en Facebook is het bereik van Dr. Veggie vergroot, meer websitebezoekers en verkopen gerealiseerd. Naast de website zijn het logo, huisstijl en etiketten ontwikkeld.

Indrukwekkende resultaten

  • Toename bereik social +200 %
  • Toename backlinks +800 %
  • Behaalde registraties t.o.v. de doelstelling +120 %

Alle resultaten op een rijtje:

  • Nieuwe webshop ontwikkeld
  • Ontwikkeling en Ontwerp flessen, logo en etiketten
  • Nieuwe huisstijl gecreëerd
  • Toename bereik Facebook
  • Toename bezoekers en verkopen
  • Toename online zichtbaarheid via Google Organisch, Google Adwords en Facebook Advertising

Dr. Veggie

Doelstellingen

Primaire doelstelling:
De website SEO technisch optimaal laten presenteren

Secundaire doelstelling:
– Ontwikkel huisstijl die bij het merk past en potentiële klanten aanspreekt hier aangeven. Ontwikkeling huisstijl, logo, etiketten, flessen, smaak namen en webshop voor Dr. Veggie.
– Goed vindbaar en goed converterend.

Strategie en proces

Na een uitvoerige brainstorm is er een huisstijl inclusief logo’s, etiketten, webshop, smaaknamen en positionering bedacht en uitgewerkt. Dit als zodanig in de markt gezet. Economy heeft voor Dr. Veggie meer verkopen gerealiseerd door de uitbreiding van online marketing activiteiten (SEA, SEO) en de inzet van Social Media kanaal Facebook.

 

Diensten die zijn ingezet bij deze campagne

  • Business Class, Economy prijzen
  • 15 jaar ervaring
  • Google Premier Partner