BirdBlocker

BirdBlocker is een bedrijf dat vogelwering voor zonnepanelen verkoopt aan particulieren en bedrijven. Zoals zij zelf zeggen: ‘Met BirdBlocker blijft u uit de nesten!’ De onderneming heeft Europese ambities voor hun product, wat de reden is dat Economy voor hen strategieën heeft uitgewerkt en uitvoert in diverse Europese landen. Door inzet van zowel SEO als SEA-technieken behalen wij indrukwekkende resultaten: 

Indrukwekkende resultaten

  • Ranking Performance 887 %
  • Domain Authority 150 %
  • Algehele autoriteit 31 %

Alle resultaten op een rijtje:

  • Toename van DR, DA, PA en TF
  • Stijging in de essentiële zoekwoordposities
  • Toename in het organisch marktaandeel
  • Op maat geschreven copy on- en offsite door onze native specialisten
  • Onsite analyse en onsite verbeterpunten

Dit zegt de klant:

"Vanaf de eerste kennismaking ervaren wij in Economy een betrouwbare partner die verder kijkt dan de gebaande paden. Jasper en zijn team zijn een open en constructieve sparringpartner voor effectieve online marketing en daarbuiten. Het gezamenlijke doel staat centraal, waarbij directe feedback beide kanten op vloeit, zodat alle betrokkenen hun rol optimaal kunnen invullen om deze doelen te behalen. Als snel groeiend bedrijf met Europese ambities hebben wij een flexibele partner nodig die kan en wil inspelen op onze veranderende behoeften. Economy denkt niet in grenzen en beperkingen, maar in mogelijkheden en uitdagingen. Zaken die buiten de kern-expertises van Economy vallen, worden onderzocht en efficiënt tot advies verwerkt. Deze werkwijze maakt van Economy voor ons niet enkel een dienstverlener maar een strategische groeipartner."

Hans de Grooth General Manager

5/5 - (3 stemmen)

BIRDBLOCKER

Doelstellingen

Primaire doelstelling:

Een groter organisch marktaandeel in diverse Europese landen verkrijgen, waarbij gebruik gemaakt wordt van Economy’s internationale netwerk aan plaatsingsmogelijkheden.

Secundaire doelstellingen:

Optimale online vindbaarheid, zowel betaald als organisch.

 

Strategie en proces

Om internationaal een groter organisch marktaandeel te verkrijgen, zijn onze SEO-experts gestart met een zoekwoordenonderzoek om Duitse, Engelse, Spaanse en Nederlandse zoekwoorden te identificeren. Deze zoekwoorden verwerken onze native copywriters vervolgens in kwalitatieve copy, die in de huisstijl van BirdBlocker wordt gecreëerd. Verder maken wij op basis van de juiste domein metrics een selectie van publishers uit ons internationale netwerk van meer dan 1.100.000 plaatsingsmogelijkheden. Deze werkwijze heeft tot gevolg gehad dat BirdBlocker significant in autoriteit is gestegen en topposities in de organische zoekresultaten bereikt.

 

Diensten die zijn ingezet bij deze campagne

  • Business Class, Economy prijzen
  • 20 jaar ervaring
  • Google Premier Partner